Comisarul sef adjunct – Fechete Dorel de la ANPC Salaj, a transmis un comunicat de presa, miercuri 11 martie 2020,  in care se arata ca activitatea oficiului se va desfășura doar prin telefon sau prin corespondenta electronica.

“Avand in vedere recomandările grupului de comunicare strategica din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive in scopul prevenirii îmbolnăvirii cu coranavirus (Covid -19), precum si numărul important de petenti care se deplasează la sediul institutiei, pentru a depune documente, aferente reclamatiilor, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), a luat decizia ca in perioada 11.03-31.03.2020 activitatea in relatia cu publicul sa se realizeze doar prin telefon sau corespondenta electronica.
Astfel la telefonul consumatorului 0219551 si 0260/612832 se pot obtine informatiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi gasite atat formularul de sesizare cat si adresa postala a Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Sălaj.
Pentru informatii legate de Directia de Insolventa a persoanelor fizice este la dispozitie numarul de telefon 0213076785 sau adresa de email : adresainsolventa@anpc.ro.” a transmis ANPC Salaj

- Comentarii de la utilizatorii de Facebook -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.